Bijna, bijna, bijna!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kim Kerklaan - WaarBenJij.nu Bijna, bijna, bijna!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kim Kerklaan - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna, bijna!!

Door: Kim Kerklaan

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 Januari 2018 | Nederland, Schiphol

Hola!

Wat is het vroeg! Maar vandaag begint dan eindelijk mijn reis naar Zuid-Amerika! Nog een paar uurtjes en dan zit ik in het vliegtuig richting Rio! De vliegreis op zich kan ik missen als kiespijn, maar de gedachte dat ik morgen op de Copacabana lig houdt me op de been;)
Ik ga mijn best doen om af en toe een update te schrijven, maar vergeef me als ik te druk ben met leuke dingen doen!
Ik ga snel de laatste dingen pakken en dan rapido, rapido naar Schiphol!

Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2018
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 1861

Voorgaande reizen:

08 Januari 2018 - 08 Juni 2018

Bijna, bijna, bijna!!

Landen bezocht: